wtorek, 21 sierpnia 2012

Zoo

To był fajny dzień , razem z siostrą wybrałyśmy się do zoo . Jak ubrać się do zoo ? Chyba nie ma jakiegoś określonego standardu w czym można się pokazać , a w czym raczej nie. Oczywiście niefajnie przechodzić obok niedźwiedziej klatki w futrze z misia , czy też pokazywać się tygrysowi w wycentkowanej torebce. W każdym razie ja ubrałam się adekwatnie do pogody, która dziś była fantastyczna- kocham lato ! :D Bluzka , którą mam na sobie to pochodząca chyba z epoki dinozaurów perełka , zabunkrowana głęboko w szafie , w której niegdyś śmigała moja mama. Tak , tak kupiona w pewexie czekała właśnie na mnie ;D. Szorty to skrócone wranglery , które kupiłam w szperaku za całe 2,80 zł- to jeden z najlepszych zakupów w moim życiu. Są wygodne i niezwykle praktyczne , zapewne jeszcze nie raz pokażę je na moim blogu. Torebka- moje kochanie , jeśli perfekcja ma jakieś "uosobienie" jest nim ta oto torebka- idealny rozmiar, krój , wykonana z mięciutkiej skóry, pasuje do wszystkiego- również zdobyta w szperaku. Podsumowując , ten oto zestaw składa się z łaszków zajmujących honorowe miejsce w mojej szafie, niezwykle praktycznych , bez których nie byłabym tym samym człowiekiem ;P

Pozdrawiam , A.



Pewnej Kozie również przypadła do gustu moja torebka :)

W drodze do zoo ;)






top- My mom's own (other day)
shorts- Wrangler DIY ( second-hand)
bag- Liz Clairbone (second-hand)
bracelets- Opia
sunglasses- Topshop
shoes- ccc

19 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ! ;D

    Zapraszam do mnie : http://przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, prosty zestaw. bluzeczka rzeczywiście świetna. No i super zakupy z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow al super zdjęcia :O pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kolorovy-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta z kozą i ostatnia fotka- najlepszee;)
    wejdziesz do mnie http://girls-fashion-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśnie foto. Najbardziej podobają mi się te kózki. No ostatnie też jest fajne.Hehehe...;D
    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne jest to ostatnie zdjęcie.
    Nie znam się na modzie, ale mogę powiedzieć, że blog prowadzisz świetnie. Teraz dużo dziewczyn prowadzi takie stronki, jak Twoja, ale Ty robisz to bardziej profesjonalnie - opisujesz każde ubranie bardzo dokładnie. Podoba mi się. Na dodatek Twój sposób pisania jest bardzo dobry. I kolorystyka bloga - białe tło z czarnymi literami - najlepiej się czyta.

    Pozdrawiam, obserwuję i dodaję do polecanych - choć nie wiem czy na zawsze, dodałaś tylko dwa posty. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie super! Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia ft jest fajną, fajny blog będę wpadała częściej
    Zapraszam do mne :) kasiuni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ;) zapraszam do mnie www.helo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te fotki najlepsza ta ostatnia ;D a co do odpowiedzi na twoje pytanie o wzroscie to 168cm :D.a ty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. am , no mam 4 cm więcej . wiesz wydałaś mi się taka baardzo wysoka, madelka ! :D

      Usuń
  11. uwielbiam zoo :DD zapraszam :http://my-live-and-your-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach te kozy, czasem zbyt ciekawskie ;pp

    http://umakemehappier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. to pierwsze zdjęcie jest świetne:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry blog :) Zapraszam na mój o tematyce zdrowego odżywiania i odchudzania - http://jakchudnacszybko.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog , zapraszam do mnie : >
    www.blondmalutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. http://omrozek2311.blogspot.com/ fajny blog zapraszam na mojego bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń