piątek, 24 sierpnia 2012

country climate


Obecnie przebywam na wsi , ach ! te nasze mazury :D. Spośród wielu przepięknych pejzaży wokół , do mojej a'la sesji zdjęciowej wybrałam klimat pustynny , czytaj "pole, pole, łyse pole, ale mam już plan ... ;)" Wyszło średnio na jeża , ale ostatecznie wybrałam kilka zdjęć, które jako tako nadają się do publikacji.


 Dziś, (a właściwie wczoraj) z okazji upalnego dnia stylizacja bardzo lekka. Lato, lato, lato - macie coś co kojarzy wam się z latem?? Dla niektórych jest to bikini , japonki, czy po prostu słoneczna pogoda. Ja na myśl o lecie mam w głowie słomiany kapelusz. Ten ze zdjęć jest niemal nieodłącznym elementem moich letnich stylizacji. Tak, tak- gdy spaceruję sobie po mieście ludzie niekiedy patrzą się na mnie dziwnie , ale co mi tam, najważniejsze to się nie przejmować i być wiernym swojemu stylowi. A więc ów kapelusz kupiłam jakoś na początku czerwca w jednym ze szperaków. Przyznaje- głowy to on się trzymać nie chce , ale ja radzę sobie z tym problemem za pomocą wsuwek - dzięki tym dwóm spinkom żaden wiatr mi nie straszny. Turkusowe bikini urzekło mnie swoim nasyconym kolorem, dość długo czekałam na wyprzedarz , aż w końcu upolowałam je 50% taniej. Szorty ze zdjęć to moje drugie ulubione , zaraz po wranglerowskich z wcześniejszego posta. To takie "gacie po tacie" chociaż nie, raczej "gacie po bracie ". Brat wyrósł z tych spodni wieki temu , a ja jedynie skróciłam nogawki i lekko je podwinęłam. Moja mini torebka, podobnie jak kapelusz została wyszperana w pewnym second-handzie, mieszczę w niej jedynie telefon i portwel na drobne , ale latem nadbagaż jest zbędny ;). Biały top - świetnie podkreśla opaleniznę . Moja karnacja jakoś wybitnie nie ulega promieniom słonecznym , dlatego często korzystam latem z tego typu optycznych sztuczek , o ile można to tak nazwać... ;)

Pozdrawiam , A.






Eksperymenty z obiektywem 
Nie mogło zabraknąć lanserskiej słit foci w zbożu ;)

Hat- second hand
Bikini top- h&m
Top- h&m
Shorts- brother ;p
Shoes-ccc
Bag- second hand
Bracelest- collection of strings :D

18 komentarzy:

  1. Jejciu *-* Świetny blog i niesamowite zdjęcia! :)
    Z wrażenia aż Cie będę obserwować :-)
    Zapraszam również do mnie http://vickimousie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś i zdjęcia też są boskie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś ładniutka.
    Zapraszam do mnie http://babskiswia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci tych włosków;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi z wakacjami kojarzą się, jasnozielone drzewa, które falują na wietrze. Właśnie to najbardziej lubię w lecie - ten rozgrzany kolor liści, spowodowanym słońcem.
    Zdjęcia bardzo fajnie, bardzo podoba mi się torebka.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fantastyczny klimat! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. ;D hehe foty w zbożu ;D
    mi wakacje kojarzą się nieodłącznie z leniuchowaniem wstawaniem po 12 i chodzeniem w piżamie all day all night ;D

    www.it-other-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy bloog, będzie wpadała częściej! ;]
    Zapraszam na mój! : http://krytyka01.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są booskie! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem. W kapeluszach nie cierpię chodzić, ale Tobie jest w nim bardzo ładnie:)
    http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie zdjęcia mi się podobają!
    Zapraszam w wolnej chwili. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia i kapelusz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia ;) zapraszam do mnie www.helo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja
    zapraszam do mnie http://sylwiatylkowska.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń