wtorek, 28 sierpnia 2012

Veda Pierce inspired

E. R. Wood as Veda Pierce
Mieliście okazje oglądać kiedyś serial "Mildred Pierce" ? Ja zakochałam się w nim od pierwszego odcinka ! To nie tylko świetna historia, ale i wspaniałe kostiumy. Moją ulubioną postacią , jest niewątpliwie Veda Pierce - zbuntowana córka głównej bohaterki. Niezwykle inspirująca, osobiście uważam, że jest to najlepsza kreacja aktorki Evan R. Wood. Piękna , rudowłosa , stylowa - to dzięki niej kupiłam bluzkę , którą mam dziś na sobie. Gdy tylko zobaczyłam ją na jednej z internetowych aukcji pomyślałam : VEDA ! Bluzka musiała być moja. Uwielbiam styl retro! Osobiście podoba mi się połączenie tego właśnie stylu z rockowymi dodatkami - ćwieki , skóry. Mam nadzieję , że uda mi się pokazać takie zestawienie w najbliższym czasie. Okulary również kupiłam z myślą o Vedzie , choć tak na prawdę ,  wydaje mi się , że to okulary "kupiły"mnie , swoim urokiem i prześlicznym pokrowcem. Dostrzeżenie ich było niczym olśnienie. Stałam sobie znużona przy kasie w bershce, aż koło mojej ręki pojawiły się one ! Leżały sobie przy kasie, takie samotne, przecenione i błagały o kupno - nie mogłam odmówić ... A gdy uświadomiłam sobie, że będą idealnie pasowały do mojej żółtej koszuli, byłam pewna , że ich przeznaczeniem jest znaleźć się w mojej kolekcji :D. Do pełnego szyku retro brakuje mi tylko czerwonej szminki na ustach , ale na nią przyjdzie jeszcze czas.;)


PS. Pamiętajcie , to tylko moja luźna interpretacja, nie wierna kopia  .  Ach , jeszcze jedno - ubielbiam wiatr ;)

Pozdrawiam , A.



Photo - my mom ;p

Sunglasses - Bershka
Shirt- Allegro
Shorts- Wrangler+ DIY
Bag- Liz Clairbone (second hand)
Bracelets- Diva


10 komentarzy:

  1. beautiful photos! your outfit is great! ;)
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog jest nadzwyczajnie przejrzysty i w ogóle inny niż mój . Jest bardzo fajny , a outfity są zrobione niemal profesionalnie. Także obserwuję i dziękuje za wylewny komentarz , ze swoją myślą , bo takie najbardziej lubię i cenię . W wolnych chwilach wpadaj do mojej twierdzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czy warto ją reklamować, bo jeśli mogłabym teraz wybierać, poszłabym do konkurencji:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha , aż tak było źle ? ale to jakaś szkoła aktorska , czy coś związanego z wizażem ?

      Usuń
  5. Podoba mi się Twój zestaw :-)
    zapraszam na mojego szafiarskiego bloga.
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia !!
    Zapraszam http://mylittleworld-nicolla.blogspot.com/ ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się zarówno styl retro, jak zestaw. Nie oglądałam serialu, bo nie lubię telenoweli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , nie żadna telenowela - mini serial HBO z Kate Winslet w roli głównej , to właśnie ona mnie do tej produkcji przekonała ;)

      Usuń