poniedziałek, 31 grudnia 2012

happy new year!

Przypomniało mi się , że nie wspomniałam ani słowem o moim listopadowym detoksie, otóż : udało mi się przez cały miesiąc nie czytać modowych pism . Myślę , że to sukces, bo wcześniej zaglądałam do nich codziennie, przyznam szczerze , że przez ten listopad tak się od nich odzwyczaiłam , że nie mam już tego uczucia "jeśli nie obejrzę Elle po raz milionowy , nie będę mogła się na niczym skupić" . Faktycznie , na początku było ciężko , ale gdy nachodziło mnie właśnie to uczucie otwierałam jakąś mądrą/ciekawą/fascynującą  książkę i czytałam ;) . Nie dałam rady nie wchodzić na facebooka , po prostu musiałam , ale jakoś nie zatrzymywałam się dłużej przy megainspirujących zdjęciach. Przez tamten miesiąc również nie kupiłam sobie nic do ubrania , teraz w centrach handlowych olbrzymie wyprzedaże, a ja na prawdę nie mam potrzeby kupowania sobie nowej szmatki : po prostu uświadomiłam sobie jak dużo jest tego w mojej szafie , a jak mało z potencjału tej mojej szafy korzystam. Listopadowy detoks miał na celu przede wszystkim zaoszczędzenie pieniędzy, udało mi się co nieco zaoszczędzić i kupić wszystkim świąteczne upominki , z czego również jestem zadowolona ;) . Przyznaję się , że nie udało mi się tak do końca zerwać z blogosferą - jakoś pod koniec listopada weszłam na bloga Styledigger , zachęcona rekomendacją KKP na facebooku , ale w sumie nie żałuje. Spełniłam główne założenia mojej "diety", wiele na temat ubrań wreszcie sobie uświadomiłam , jestem zadowolona ;)

Wraz z postem dodaję miks inspiracji na nowy 2013 rok , zdjęcia głównie z facebooka . Chciałabym życzyć wam wszystkiego co najlepsze , pomyślności i realizacji marzeń !

Miłego oglądania,  A .





Thylane Blondeau

Thylane

http://www.facebook.com/pages/Agnieszka-Stodolska-Fotografie/233021163390512?ref=stream
http://www.facebook.com/pages/Agnieszka-Stodolska-Fotografie/233021163390512?ref=stream

Audrey Hupburn

Thylane

Kate Moss

Gienek Loska

Blake Lively

Lindsey Wixson & Daphne Groneveld

Briget Bardot


Lindsey

Laetitia Casta


Moi !



http://www.facebook.com/dorotaporebska?ref=ts&fref=ts

Edie Sedgwick

Kate

Frida Gustavsson

Frida

?

Frida



8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i gratulacje iż udało Ci się nie zaglądać do pisemek modowych przez cały listopad. ;D
    PIJANEGO SYLWESTRA ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! *.*
    Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki one wyglądają ślicznie na tych zdjęciach *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i ciekawy blog.
    Zapraszam również do mnie
    love-books.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, świetne zdjęcia, uwielbiam czarno - białe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do Liebster Blog Awards !
    Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia *.* Zacznę wpadać tu częściej :))
    Zapraszamy także do nas: www.fluffyview.blogspot.com <3
    (za obserwacje się rewanżujemy:>)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i super blog. ;3
    Zerkniesz do nas? Masz jakieś uwagi? Prosimy o komentarz. Bardzo dziękujemy :)
    http://swiatwedlugdia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń